De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB92STBAP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

i**f@g**l.com 08-09-2023

Hele fijne koelkast

Geschreven voor: LG GBB92STBAP

Heb hem nu een aantal maanden in huis en vind hem nog steeds geweldig. Lekker ruim, geluidloos, praktische indeling.
Nog geen enkel negatief punt kunnen ontdekken

Pluspunten

• Ruim
  • Geluidloos

i**************@g******** 20-05-2023

Wat een geweldige koelkast!

Geschreven voor: LG GBB92STBAP

Wat een fijne koelkast is dit! Geen enkele geluid gehoord, behalve als de deur te lang openstaat een vriendelijk pingeltje.
Hij ziet er mooi en strak uit en als je hem open doet, is het alsof je wat lekkers uit staat te zoeken in een etalage.
Koeling en vries gedeelte zijn ook perfect. Ook de deurcooling is heerlijk. Ook het wijnrek oogt heel chique.
De deuren sluiten zowat vanzelf en goed. Hoef nooit een zetje extra te geven.
Kortom, een geweldige koelkast, die ik iedereen aan zal raden!

Pluspunten

• Heel mooi design
  • Geluidloos
  • Koelt perfect

r*****************@h********** 15-05-2023

Super koel/vries kast

Geschreven voor: LG GBB92STBAP

Deze geweldige koelkast, is heel praktisch ingericht. Met zowel een grote als een kleinere lade onderin het koelgedeelte.
Daarbij is super zuinig en koelt zowel groente, fruit als vis of vlees op de juiste temperatuur. Zelfs de deur kan koelen. Je merkt dat al het zuivel vele malen koeler is dan in een normale koelkast.
Ideaal is het opklapbare wijnrek, kunnen genoeg flessen gekoeld worden!
De koelkast is ongelofelijk stil en is een plaatje om naar de kijken!
Ook heeft deze koelkast hele handige wieltjes, want zwaar is hij wel.
Zelf miste ik een lade voor broodbeleg, maar verdere minpunten kon ik niet vinden!
Al met al een hele fijne koel/vriescombinatie met een chique uitstraling!

• Stil

Minpunten

• Geen lade voor beleg

m************@g******** 10-05-2023

Fijne grote koel-vriescombinatie

Geschreven voor: LG GBB92STBAP

Momenteel heb ik de koelkast een paar weken in bezit. Het eerste wat me opviel toen hij werd gebracht, was dat hij erg hoog is en super mooi afgewerkt!
Ik vind vooral de groente- en fruitlades erg fijn, want mijn etenswaren blijven serieus langer vers hierin.
Ook de doorcooling is een fijne eigenschap omdat de koelkast niet meteen te warm wordt als de deur geopend is.
De lades in het vriesvak zijn handig in gebruik, maar tegelijkertijd moet ik wel nog handigheid krijgen in waar ik wat ga bewaren in verband met de verschillende capaciteit van de lades. Maar erg prettig om het vriesgedeelte beneden te hebben en op ooghoogte voldoende koelkast-ruimte.
Kortom; fijn in gebruik!

Pluspunten

• groot
  • mooie uitstraling
  • zelf instellen van temperatuur
  • piepje als de deur open blijft

Minpunten

• vrieslades

m****************@h********** 08-05-2023

Hele mooie grote koelkast met vriesvak.

Geschreven voor: LG GBB92STBAP

Wauw wat een luxe uitstraling heeft deze koelkast. Het is wel een ontzettende grote koelkast waar je veel in kwijt kan. Er zit een mooi wijnrek in. Ik vind de koelkast fijn qua indeling, alles zit voor mij op goeie hoogte. Het is ook prettig dat er speciale vershoudzones zijn zodat de groenten en het fruit lekker lang vers blijft.
Doordat er geen greep aan de koelkast zit, greep ik eerst elke keer mis. Ik zat aan de verkeerde kan qua openen, Dat was even wennen.
De koelkast is ontzettend stil van zich zelf, erg prettig.
Ik vind wel dat de diepvrieslaatjes niet echt heel diep zijn, die hadden wel wat groter van mij gemogen.
De koelkast heeft ook energie klasse A, een groot pluspunt vind ik.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Lekker groot

Minpunten

• Vriesgedeelte had wel dieper mogen zijn.

ancolo 27-04-2023

Grote en zuinige koelkast met een fraai uiterlijk

Geschreven voor: LG GBB92STBAP

Toen deze koelkast werd bezorgd was ik al verbaasd over de grootte van de koelkast. Hij is echt hoog en groot. Bij het uitpakken viel mij op hoe mooi hij in het echt is. Prachtig RVS zonder tierelantijnen. Ik moest hem een aantal uren laten staan voordat ik hem aan kon zetten maar kon eigelijk niet wachten om het in te richten. Nadat ik hem aangezet heb was deze al snel op de juiste temperatuur. De capaciteit is echt enorm. Ook de indeling is fantastisch. Er zit een speciaal rekje bij voor mijn wijnflessen. Onderin zit een opklapbaar schapje waardoor je onderin eventueel grote pannen kwijt kunt.
De deur is zelf ook gekoeld d.m.v. zogenaamd DoorCooling. Ik heb het idee dat de spullen in de deur daarom ook goed gekoeld blijven en dat de koelkast niet zo snel afkoelt als je hem open hebt staan.
De lades kun je instellen op de producten die je daarin bewaart. Zoals bv. Vlees, vis, groente of fruit zodat je de de perfecte temperatuur hebt voor de diverse producten.
Verder maakt de koelkast weinig geluid en is hij zuinig in gebruik.

Pluspunten

• Groot
  • Zuinig
  • Handige indeling
  • Deurkoeling
  • Instelbare lades

Minpunten

• Geen ijsblokjesautomaat